piątek, 20 grudnia 2013

"Kraina lodu"

Heeeej ;D Nareszcie przerwa świąteczna ;D Dzisiaj opowiem wam o bardzo fajnej bajce pt."Kraina Lodu" która leci teraz w kinach ;) Byłam na tym ;D Bardzo fajne , polecam xd
Dlaczego o tym mówię ? Bo w tym filmie czy tam bajce najpiękniejsza była muzyka *.*
Najbardziej spodobała mi się piosenka pt."Mam tę moc" , jest ona taka motywująca do życia według mnie ;D
Oczywiście ściągnęłam ją sobie na telefon xd I to w trzech językach O.o
Bardzo fajna wersja angielska którą wykonuje Demi Lovato :)
Bardzo mi się też spodobała wersja Hiszpańska 
;D Jako słucham Hiszpańskiej muzyki ze względu na mojego idola Abrahama Mateo ,ale też lubię Hiszpański serial "Violetta" ,a tę wersję wykonuje właśnie Maritna Stoessel
Tak .. bardzo super :)

Ale zapamiętałam też inne piosenki takie jak 
"Ulepimy dziś bałwana" xd


"Pierwszy raz jak sięga pamięć"


Może jutro coś jeszcze napisze ,bo dziś już nie mam czasu ;-; 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz