wtorek, 13 sierpnia 2013

Lakier do paznokci zmieniający kolor

Wczoraj zmieniłam kursor :) Teraz jest One Direction c: Postaram się dodać dzisiaj jakieś zdj , ;> Hmm... co by tu jeszcze napisać . . . OK. Już wiem ;D Wczoraj kupiłam sobie lakier do  paznokci zmieniający kolor . A wiec , działa to tak , że jak dasz ręce do zimnej wody to kolor ściemnieje ,a jak do ciepłej to będzie jasny ;)Nie wiem czy działa to też tak na temperaturze powietrza .  Ja kupiłam różowy co się zmienia na fioletowy :) Ale trochę bez sensu , bo żeby ten różowy było dobrze widać to dwie warstwy nie wystarczą bo jest prawie nie widoczny . Do tego ma dziwną konsystencje ;\ Jak da się te paznokcie do ciepłej wody to robi się miękki i  się przesuwa . Ma inny zapach niż zwykłe lakiery . Ale ogólnie fajny bajer ;p 
Zdjęcie z neta :) Mam dokładnie taki sam lakier ;) To 1 zdj. jest przed , a 2 po :) 
hyhy...
 
To może teraz jakaś ciekawostka :)  Wiedzieliście , że nietoperz w ciągu nocy zjada ok.2000 komarów ? Już wiem czemu nietoperze są pod ochroną XD Komary by nas  zagryzły ._. 





Ok. Na dzisiaj to tyle :) .Do jutra ! Pa ! ;*  

1 komentarz: