środa, 14 sierpnia 2013

Muzyka w odtwarzaczu na dole V.V

Hmm...Co do bloga to udało mi sie wczoraj dodać tylko to zdj. One Direction . Może potem je zmienię na kogoś innego zdj . Dodam dzisiaj więcej piosenek :) Mam nadzieje ,że te się wam podobały :D U mnie tak ogólnie to nic ciekawego ;p Idę w piątek do okulisty ;c Niestety ;<  . . . Szkoda , że się już wakacje kończą :< Jaka u was pogoda ? Bo u mnie od początku tygodnia jakoś tak wietrznie i deszczowo ... No cóż . Wrzesień idzie . Chociaż znając życie jak pójdziemy do szkoły to nagle wyjdzie słońce i zrobi sie ciepło ;p Może dam zdj. tych co śpiewają te piosenki co tu na blogu są narazie :) Ok . To tak : 
One Direction
- Best Song Ever
- One Way Or Another 




Lemon
-Nice 
Margret
- Tell Me How Are Ya



Miley Cyrus
- We can't Stop 
Abraham Mateo
- Senorita

Kamila
-Weź mnie tam 
To Pa ! ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz