poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Koncerty tego lata

Wczoraj byłam sobie nad jeziorem :> I była bk , bo tam był jeszcze mój kuzyn i on i mój brat i ja sobie pływaliśmy . On sie w coś tam bawił z moim bratem a ja sie z nich śmiałam . I śmiałam i śmiałam . Aż mnie zaczął boleć brzuch XD hahaahahah ....Wieczorem sobie oglądałam  TV i jakoś tak sie ten dzień wczorajszy skończył ... Hmm.. U może dam zdjęcia ludzi i zespołów com byłam w te lato na ich koncercie :> To tak ....
Otoczeni przez bydło


                                                    Hah.. wiem takie nie w moim stylu ale spk muza XD

The moongang

                                      Nie podobało mi sie to bo jak zaczęli śpiewać to zaczęło padać XD


Ewa Farna


                                                                    Fajnie było :>


Kaszubski idol live


Hahah... To był świetny koncert


Malwina Kusior



Padał deszcz ;<
                                                                 
Video 

                                                                        Tak sobie ale fajnie  


Andrzej Piaseczny "Piasek "  

                                                   Fajnie :> hyhyhy....Z Kamilą była bk XD


Anima  

                                                                 Fajnie ,ale było zimno ;<


I jakieś tam mniejsze  zespoły były , ale nie pamiętam nazw ;p
Jeszcze był zespół Hex ,ale o tym pisze w innym poście ;D 

To chyba na tyle :) 
Pa ! ;d



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz