środa, 28 sierpnia 2013

Piosenki z z przeszłości

Hej :) Chciałam coś powiedzieć ;d Więc jutro przyjedzie do mnie kuzynka i chcemy korzystać w 100 % ostatnie dni wakacji :D I się umówiłyśmy ,że będzie zero komputera ;p Więc chyba do niedzieli lub soboty nie będzie postów ;\ Sorrki ale tak musi być :# Hmm... To teraz jakieś piosenki z dawniejszych lat XD


Hah...Kiedyś to było fajne XD 

Yeeeyy...To było coś ^ ^ 


                                                             
                                                    Hah . Pamiętam że zawsze tego słuchałam jak grałam w Word of Goo :)


                                                 
                                                                  Huhuh XD

                                                  Zawsze ubiłam tego słuchać :)
:)



:D
                                                             ;>


     c: Ta jest super 

                                                     
                                                      Ta też fajna ;)

To tyle :) Mówiłam że te piosenki fajne , nie teledyski XD
Cofnęliśmy się w czasie XD
                                 ... To do niedzieli :) PA ! c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz