niedziela, 18 sierpnia 2013

Szokujący NIEPRAWDZIWY filmik z YouTube

Wczoraj byłam nad jeziorem . Oczywiście nad Gałęźnym by sie bez dziwnej przygody nie obeszło XD Wieczorem byłam na koncercie zespołu Hex . Na rynku :) . Jak dla mnie to troche za ostra ta muza , ale każdy ma inny gust :)



Zespół Hex


                                                                                                                                                      
A wieczorem leże sobie w łóżku z telefonem ww ręku i słuchawkami w uszach i pacze i na BESTACH jakiś film to sobie włączam ,a tam coś takiego i oglądam i już miałam zacząć płakać a tu nagle czytam i TO NIE JEST PRAWDA !!!


 

.... Jeju..ale sie ucieszyłam jak przeczytałam że to NIE PARAWDA
I że ON ŻYJE 



To tyle  ! Pa ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz